yeni süper duygusal sözler

4 Nis

yeni süper duygusal sözler Araya koskoca yıllar girsede kalbim seninle bu can seninle koskoca dağlar girsede araya ben seni unutmam unutamamki ben sana kocaman bir can verdim sen bana sevgi dürüslük verdin benseni nasıl unuturumki sen bana bir can bir sevgi verdin.yeni süper duygusal sözler

yeni süper duygusal sözlerUykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyipte dönemeyince caresizlikten delirten,yeni süper duygusal sözlerhayatta bir defa görüle bilen HARIKA bir rüyasin..

yeni süper duygusal sözlerAy doğarken bir söğüdün arkasından,göl yüzünde sisli bir esintiyle,akşamın göğüsüne hüzün serperek veyeni süper duygusal sözler yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma.

yeni süper duygusal sözlerBen serseri değilim aşkımın eseriyim sanmaki hep böyleyim ben aşkımın şaheseriyim..Sen yılların getirdiği bir esinti değil, ölümün bile söküp atamadığı bir hasretsin içimde..yeni süper duygusal sözler

Yorum bırakın