İmkansız aşklar

3 Nis

İmkansız aşklar Veda acısı, kabuğunu soyar insanın; yıldızını kazıyıp çırılçıplak ortaya serer

İmkansız aşklarDuyguydu Yıllarca Bozdurup Harcadığımız, Sevgiydi Gölgelerimizi Kıskandığımız, Kaderdi Pençesinden Kurtulamadığımız, Mutluluktu Tadına Doyamadığımız, Giden gitmiştir. Gittiği an bitmiştir. Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.Aşktanda Öte Birşeydi Adını Koyamadığımız.İmkansız aşklar

Bebeğimsin kıyamam, hasretimsin kopamam,İmkansız aşklaryüreğimdeki tek aşkımsın ben sensiz yaşayamam..

İmkansız aşklar Yine sensiz bir sabahın matemini tutuyorum sevgili…sensizliğin acısı gün geçtikçe tüketiyor beni. nerdesin sevgili hangi şehirde hangi kollarda… arıyor hüzün dolu gözlerim seni. aç kurtlar misali bekliyorum bana tekrar dönmeni bana tekrar bağlanmanı…İmkansız aşklar gel artık sevgili bekletme beni.

İmkansız aşklarGeceye inat seninle sabahlayacagim, günes kiskansin seninle isinacagim, yastiklar aglasin dizinde uyuyacagim ve yemin ederim birtek sana bagli kalacagim..İmkansız aşklar

Yorum bırakın