en güzel aşk sözleri duygusal

4 Nis

en güzel aşk sözleri duygusal Seni senden, seni ellerden, Seni hiç kimsenin hiçbir şekilde benden Daha fazla sevemeyeceği kadar Çoook Seviyorum Aşkım..en güzel aşk sözleri duygusal

en güzel aşk sözleri duygusalElbet mutluluk elimi tutacak birgün, elbet şans bana bir kıyak geçecek ve ben güleceğim. ne yazıkki sen sadece ardımdan bakacaksın kaybına göz yaşı dökeceksin ama en güzel aşk sözleri duygusalmerak sen üzülme gülüm acıda sevgin kadar geçicidir.

en güzel aşk sözleri duygusalSabah uyandığımda yaşadığımın farkına varmadan önce seni özlediğimin farkına varıyorum, sensiz bir güne gözlerimi açmaktansa hiç uyanmamak istiyorum.en güzel aşk sözleri duygusal

en güzel aşk sözleri duygusalÖzleminle yok oldum,karardı gecelerim sönmuş yıldızlar gibi tükendi ümitlerim.en güzel aşk sözleri duygusal Bu ne kahreden yangın, bu ne zamansız gidiş, çıldırmak üzereyim yetiş sevgilim yetiş ,bu ne yalancı sevda bune anlamsız bitiş ,can vermek üzereyim yetiş sevgilim yetiş.en güzel aşk sözleri duygusal

Bu gece yine sensiz yattim yatagima. Bos bakislarla seyretmekteyim odamdaki karanligi. Kalbimde sevgin, aklimda sen, bekliyorum seninle gelecek aydinligi.en güzel aşk sözleri duygusal.

en güzel aşk sözleri duygusal Korkum sevmek değil Korkum sevipte ayrılmak. Korkum ölüm değil korkum senin tarafından unutulmak. Korkum kurşun yemek değil korkum kalleşce vurulmak.

Yorum bırakın