Süper aşklar

1 Nis

Süper aşklar Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalırcasına birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalırcasına birer damla insan olsalar unutma ki tek seveceğim kişi sensin.. Süper aşklar

Süper aşklarAşkın göz rengi yok, adı yok, adresi yok ,günün birinde dokunur sırtına ben geldim der. Sen de hoş geldin dersin ve yaşarsın aşkı. İşte ben de aşkı sende yaşıyorum korkusuzca.Süper aşklar Soğuk bir kış günüde başlayan bu aşk ömrümün sonunda mezarda bitecek.Süper aşklar

Süper aşklarSeni dünler için sevmedim.dünler yaşanıp bitti.seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde bitecek.seni yarınlar Süper aşklariçin sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek ..

Süper aşklarSeni gördüğüm ilk saniyeler, elini tutup sarıldığım ilk dakikalar ve yüzüne seni seviyorum diyebildiğim ilk saatler hayatımda yaşadığım ve bir daha yaşayamayacağım anılarım olacak.Süper aşklar Her döktüğüm gözyaşlarımda seni seviyorum. Bana yaşattığın duygular için seni seviyorum. Bağırıp çağırmak istiyorum. Küçük kalbinde yer almak ve aşkımdan ağlamak istiyorum.Süper aşklar

Süper aşklarBu arta kalan hangi yaz akşamının hüzünleri oysa birbirimizin yaralarıyla sarmalıydık kanayan yerlerimizi Süper aşklarokluğuna dayanabilirim sandım,oysa yokluğun bir şiir ve ben şair olamadım. Süper aşklar

Yorum bırakın