yeni özlü aşk sözü

29 Mar

Bu gece gözlerinde ayın dogmasını bekle , yıldızlara dokunmaya çalış dokunamadığın için üzülme onları seyretmekle yetin benim seni özlemekle yetindiğim gibi.

bana 1 gün soracaksın benii mi yoqsa hayatımı daha çok seviosun die haytı diyecem kusupo gideceksin ama hiç bir zaman bilmeyeceksin HayatıM SensiN

Merhaba özlenmesi en güzel insan özümde özlediğim, gözümde tüten,gülünce beni güldüren yüz,duyduğumda en mutlu olduğum ses. Seni çok özledim çağlarım

Dizlerimde uyuduğunu düşün Saçını okşadığımı Üşüyen ellerini ısıttığımı Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne Alnından öptüğüm dakikaları şu an kapını çalan kişi olduğumu Şaşırtmayı severim biliyorsun Bu da sana son süprizim olsun Şimdi seninle yaşanan Günleri ateşe veriyorum Beni güzel hatırla GİDİYORUM………

Yorum bırakın