En komik aşk sözleri

28 Mar

En komik aşk sözleri Ben Senin için Ne romayı Yakarım Ne Kalp Kırarım ben Sadece Sana CANIMI Veririm Aşkım Bu Hepsine Bedel Birtanem.

En komik aşk sözleri sensizliği kabul edebilirim hayatımda neEn komik aşk sözleri de sensiz yaşayabilirim bu dünyada, ne sensiz gülebilirim bu hayatta ne de sensiz ağlayabilirim yalnız odamda, sensizlik ölümdür bana sensizlik cehennemdir dünyama, cehennemi yaşatmadığın için teşekkür ederim sevgilim

Seni düşünür , seni özlerim , Sevgilerin özlemlerin derinliğinde .Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde..En komik aşk sözleri

Her anımda seni düşünmek tir sevgi, sanki sen yanımdaymışsın gibi davranmaktır sana olan bağlılığım En komik aşk sözlerive işte ben seni hayatımda hep boyle kabullendim birtanem sen yanımd aolmasanda sen varsın benim yanımda teşekkür ediyorum sana mcx aşkımm..

yaşamak özlemsiz özlemEn komik aşk sözleri sevgisiz sevgide sensiz olmaz unutma sevmek dağima beraber olmak değildir sen yokken bile seninle olabilmektir..

Yorum bırakın